МУЗИЧКИ МОДЕРНИЗАМ – НОВА ТУМАЧЕЊА
 

Музиколошки институт САНУ

Одељење ликовне и музичке уметности САНУ

МУЗИЧКИ МОДЕРНИЗАМ – НОВА ТУМАЧЕЊА

Међународни научни скуп

Београд, 11–13. октобар 2007.

 

КОНЦЕРТ

 

Програм 1726. концерта у Галерији Српске академије наука и уметности

Четвртак, 11. октобра 2007. у 18 часова

Кнез Михаилова 35. Тeл. 33-42-400/ 167, 244; 180-671. Факс 180-671, 182-825

Улаз је слободан

СРПСКА ВОКАЛНА И КЛАВИРСКА МУЗИКА XX ВЕКА

АНЕТА ИЛИЋ
сопран
ЛИДИЈА СТАНКОВИЋ
клавир
БРАНКО ПЕНЧИЋ
клавир

ПРОГРАМ

ПЕСМЕ ЗА ГЛАС И КЛАВИР

ПЕТАР КОЊОВИЋ (1883–1970):
Chanson (1906)

MИЛОЈЕ МИЛОЈЕВИЋ (1884–1946):
Јапан (1909)
Нимфа (1908)

СТАНОЈЛО РАЈИЧИЋ (1910–2000):
Рибарчета сан (1946)
Укор (1950)

ИСИДОРА ЖЕБЕЉАН (1967):
„Успаванка“ из Руковети (2000)

КОМПОЗИЦИЈЕ ЗА КЛАВИР

МАРКО ТАЈЧЕВИЋ (1900–1984):
Српске игре (1949)

ВАСИЛИЈЕ МОКРАЊАЦ (1923–1984):
Фрагменти (1956)

ДЕЈАН ДЕСПИЋ (1930):
Ноктурно оп.5 (1950)

МИЛАН МИХАЈЛОВИЋ (1945):
Три прелида (1991)

ЗА ГЛАС И КЛАВИР

ЉУБИЦА МАРИЋ (1909–2003):
Чаробница (1964)

АНЕТА ИЛИЋ је дипломирала у класи проф. Бисерке Цвејић и магистрирала у класи проф. Ирине Арсикин на Факултету музичке уметности у Београду, где је завршила и студије на Одсеку за општу музичку педагогију. Добитник је неколико првих награда на такмичењима студената музике. Наступала је са Београдском филхармонијом, Симфонијским оркестром Радио-телевизије Србије, „Гудачима Св. Ђорђа“, „Краљевским гудачима Св. Ђорђа“ и остварила многобројне снимке за радио и телевизију. Са успехом је остварила неколико значајних оперских улога у делима Орфа, Моцарта, Хајмана и Глука. Солиста је ансамбла „Ренесанс“, чланица „Ансамбла за нову музику“ и трија „Donne di Belgrado“. Гостовала је у Италији, Француској, Словенији, Румунији, и Грчкој. Њен широки репертоар обухвата музику од раног барока до дела савремених композитора. Ради као доцент на Катедри за соло-певање Факултета музичке уметности у Београду.

ЛИДИЈА СТАНКОВИЋ је средње музичко образовање стекла у Београду, у класи проф. Гордане Јовановић. Студирала је у класи проф. Дубравке Томшич-Среботњак на Музичкој академији у Љубљани, а магистрирала у класи проф. Арба Валдме на Факултету музичке уметности у Београду у Београду. Добитник је многобројних награда у земљи (две Октобарске, „Емил Хајек“) и у иностранству (Словенија: „Прешернова“; Италија: на такмичењима у Сенигалији, Земону, Стрези). Одржала је многобројне реситале широм земље и наступала са водећим домаћим симфонијским и камерним оркестрима, као и са Симфонијским оркестром Белгијског радија и телевизије. Велики део свог репертоара снимила је за радијске и ТВ куће. Као солиста и камерни музичар гостовала је у Италији, Белгији, Аустрији, Француској, Немачкој, Великој Британији, Холандији и Пољској. Као камерни музичар редовно наступа са виолинисткињом Весном Станковић и пијанистом Александром Маџаром. Ради као доцент на Катедри за клавир Факултета музичке уметности у Београду.

БРАНКО ПЕНЧИЋ је дипломирао и магистрирао на Факултету музичке уметности у Београду у класи проф. Невене Поповић. Добитник је четврте награде на последњем Југословенском такмичењу младих уметника (Загреб 1990). Усавршавао се на мајсторским курсевима Бернара Рингајсена, Лева Наумова и Рудолфа Керера. Одржао је велики број реситала и учествовао на фестивалима у земљи и иностранству. Као солиста, наступао је са Београдском и Загребачком филхармонијом, Симфонијским оркестром РТС, Уметничким ансамблом Војске Југославије и остварио већи број трајних снимака за Радио и Телевизију Београд. Као доцент предаје на Катедри за клавир Факултета музичке уметности у Београду.

  

PlanPlus